Kissan vaihtaminen näyttelyyn

Ilmoitetun kissan tilalle voi vaihtaa toisen kissan näyttelysihteerin toimesta. Tapoja vaihtamiseen on kolme, joista yhdistys voi valita itselleen sopivimman.

TAPA 1.

Kissan tilalle ilmoittautumiseen voi vaihtaa toisen kissan. Ilmoittautumiset-välilehdellä kissan kohdalla valitaan “muokkaa“. Kun kissan omistaja on sama kuin jo ilmoitetulla kissalla voidaan “Kissa-hakuun” kirjoittaa uuden kissan nimi ja valita haluttu kissa alasvetovalikosta. Tarkista kissan tiedot, esim.luokka ja lopuksi paina alhaalta “Tallenna”.  Jotta vaihto voidaan todentaa jälkikäteen, kirjoita “Viesti yhdistykselle”-kohtaan tieto minkä kissan tilalle vaihto on tehty.

vaihto1

TAPA 2.

Voit poistaa alkuperäisen ilmoittautumisen kokonaan. Valitse kissa – muokkaa- poista. (HUOM! Kissan tiedot poistuu näyttelystä kokonaan.) Tämän jälkeen tilalle ilmoitettava kissa on näyttelysihteerin toimesta ilmoitettava erikseen. Kirjoitathan poistetun kissan nimen vielä “Viesti yhdistykselle”-kenttään uuden kissan ilmoittautumiseen, jotta vaihdon voi tarkistaa. Ilmoittautumisen tekemiseen Ohje täällä!

poista

TAPA 3.

Vaihdettavan kissan ilmoittautumisen voi myös peruuttaa. Valitse kissa – muokkaa – Status “peruutettu” . Kirjoita vielä tilalle tulevan kissan nimi tai ainakin EMS-koodi “Viesti-yhdistykselle”-kenttään. Lopuksi paina “tallenna”. Peruuttamisen jälkeen sinun tulee ilmoittaa tilalle tuleva kissa näyttelyyn.

peruuta

Vaihdoissa ja poistoissa on aina hyvä kirjoittaa näyttelyyn jäävän kissan tietoihin poistetun/vaihdetun kissan nimi, jotta nämä vaihdokset voidaan tarvittaessa helposti tarkistaa. Tämä ei kuitenkaan ole pakollista.