Jäsenyyden tarkistus

Oletusarvoisesti jäsen ei voi tehdä näyttelyilmoittautumista, mikäli kissan kaikilla omistajilla ei ole jäsenyys kunnossa. Jäsensihteeri voi tallentaa ilmoittautumisen, vaikka jäsenyystiedot eivät olisi kunnossa, jotta ilmoittautuminen voidaan tallentaa myös FIFe:en kuulumattomille näytteilleasettajille. Jäsenyystieto näkyy näyttelysihteerille ilmoittautumislomakkeella havainnollisesti, kun ilmoittautumiseen valitaan kissa.

Tilanne voi kuitenkin muuttua esimerkiksi kissan myynnin myötä (tapahtuu usein pentujen kohdalla) tai joku omistajista päättää jäsenyytensä ennen näyttelyn alkua. Kyseiset raportit kannattaa käydä läpi ennen vahvistuskirjeen lähettämistä ja vielä näyttelyä edeltävänä päivänä.

Tilanteen tarkistamista varten on Omakissassa kaksi erillistä raporttia Raportit-välilehdellä

jäsenyys

• Ilmoittautumiset ilman aktiivista jäsenyyttä
    • Listaa ilmoittautumiset, jossa näytteilleasettajan tai kissan omistajan jäsenyys ei ole kunnossa. (Listalle tulevat kaikki ulkomaiset näytteilleasettajat sekä kotimaiset, joilla jäsenyys puutteellinen.)
  • Ilmoittautumiset joissa kissa ei ole ilmoittajan omistama
    • Listaa näytteilleasettajat, jotka eivät ole kissan omistajana