SW-sertit ja valmistuminen

Scandinavian Winner näyttelyssä saadut sertifikaatit lasketaan missä tahansa maassa saaduksi, tarvittaessa siis myös ulkomaan sertifikaatiksi (Näyttelysäännöt 2.9). Valmistuminen uuteen titteliin ei kuitenkaan tapahdu automaattisesti, koska Omakissa laskee omassa massamme järjestetyssä SW:ssa saadut sertifikaatit kotimaisiksi.

Mikäli kissasi valmistui SW-näyttelyssä 16.4.2016 ulkomaiseksi laskettavalla sertifikaatilla, ilmoita valmistumisesta Kissaliiton verkkosivuilta löytyvällä lomakkeella http://www.kissaliitto.fi/2012/ilmoitus-kissan-valmistumisesta.

Mikäli kissa valmistuu myöhemmässä näyttelyssään sertifikaateilla, joissa on mukana SW:sta saatu ulkomaan tulokseksi laskettava sertifikaatti, valmistumisen voi ilmoittaa myös kyseisen näyttelyn sihteeristöön, jolloin näyttelysihteeri tallentaa valmistumisen kissan tietoihin: https://omakissatuki.kissaliitto.fi/valmistuminen/.

NTK muistuttaa, että Omakissan kautta tehtävässä näyttelyilmoittautumisessa kissan luokka ja muut tiedot pysyvät ilmoittamishetken mukaisena aina muutokseen saakka. Kissaliiton vahvistama uusi titteli ei päivitä luokkaa näyttelyihin, joihin kissa on ilmoitettu ennen titteliin valmistumista, vaan omistajan on vielä erikseen tehtävä luokkamuutos kyseisten näyttelyiden näyttelysihteereille.

Näyttelytoimikunta
Omakissatuki