Näyttelyn tuotteet

Tuotteiden avulla muodostetaan näyttelyn laskut sekä voidaan kerätä muita tietoja, esim. ilmoittautuminen assistentiksi. Tuotteille voi laittaa eri voimassaoloaikoja, jolloin voidaan esimerkiksi tallentaa ilmoittautumisajan mukaisesti vaihtuvia näyttelymaksuja. Jos voimassaoloaikaa ei valita, on tuote voimassa koko ajan. Tuotteet lisätään näyttelyn Tuotteet-välilehdeltä Lisää-painikkeesta.

Näyttelyilmoittautuminen-tuote:

• Vähintään yksi ilmoittautumistuote vaaditaan, että näyttelyyn voi osallistua.
  • Voi olla esim. Näyttelyilmoittautuminen jäsen, Näyttelyilmoittautuminen ei FIFe-jäsen, Näyttelyilmoittautuminen leimakortilla 50% jne.
    • Leimakortti-ilmoittautumisen summaksi valitaan se osuus, joka jää jäsenen maksettavaksi. Esim. jos näyttelymaksu on 40,00 e, niin Ilmoittautuminen leimakortilla 50%-tuotteen summaksi annetaan 20,00 e. Jos leimakortti kuittaa koko ilmoittautumismaksun, on summa 0,00 e.
  • Veteraaniluokalle tehdään oma ilmoittautumistuote
    • On suositeltavaa, että jäsen tekisi kissalle ilmoittautumisen erikseen normaaliluokkaan sekä veteraaniluokkaan.
      • Normaali- ja veteraaniluokan tuotteet on jäsenen kuitenkin mahdollista valita samalla kertaa. Tällöin on näyttelysihteerin tehtävä luoda veteraaniluokalle oma ilmoittautuminen.
  • Siitosluokalle ja määrittelyluokalle on suositeltavaa tehdä samoin kuin veteraaniluokalle
  • Kasvattajaluokka muodostuu automaattisesti kasvattajalle, mikäli ehdot täyttyvät. Jos kasvattajaluokka on maksullinen, sille voidaan tehdä oma tuote.

Paperinen vahvistuskirje -tuote

• Tuotteen kategoria mahdollistaa vahvistuskirjeen muodostamisen tulostusta varten tuotteen valinneille näytteilleasettajille.

Maksullinen optio -tuote

• Järjestävä yhdistys voi tarjota lisämaksullisia palveluita näyttelyssä, vaikkapa Lisähäkki-tila, Hyväntekeväisyyskohde, Lounas, Pääsy tuomari-illalliselle jne.
  • Tuotetyypillä voi luoda 0-hintaisia tuotteita, esim. ilmoittautuminen assistentiksi.