Tuontikissan rekisteröinnin aloittaminen

1. Mene kissat välilehdelle ja valitse “Lisää kissa”

2. Anna kissan mikrosirunumero. Omakissa tarkastaa löytyykö kissan mikrosiru jo rekisteristä. Mikäli mikrosiru löytyy rekisteristä, et voi aloittaa tuontikissan rekisteröintiä Omakissassa vaan sinun tulee olla ensin yhteydessä Kissaliiton toimistoon.

Jos mikrosirua ei löydy rekisteristä valitse “Aloita tuontikissan rekisteröinti”

3. Täytä avautuva lomake huolellisesti, pakolliset kentät on merkitty * merkillä. Lisää liitteeksi kopio tuontikissan virallisesta sukutaulusta sekä mahdolliset muut liitteet (esim. transfer). Paina tämän jälkeen “Tallenna”

4. Omakissa generoi sinulle laskun tuontikissan rekisteröinnistä. Kun maksat laskua älä muuta laskun tietoja (summa tai viitenumero).

5. Toimita tuontikissan alkuperäinen rekisterikirja Suomen Kissaliitolle, jotta rekisteröinti voidaan viedä loppuun. Jos tuontikissan alkuperäinen sukutaulu on sähköinen, riittää, että se lisätään Omakissaan. Paperinen sukutaulu postitetaan Kissaliiton toimistolle. Omakissaan lisätty kopio rekisterikirjasta riittää niistä FIFe yhdistyksistä, joilla on julkinen rekisteritietokanta (SVERAK, NRR, FD ja FPL). Tuontikissa voi osallistua näyttelyyn, kun Kissaliittoon on toimitettu kaikki rekisteröintiin tarvittavat tiedot ja rekisteröinti on maksettu.

Similar Posts