Jäsenen/organisaation tietojen muokkaaminen

Hae muokkausta tarvittava henkilö tai organisaatio kirjoittamalla henkilö / organisaation nimi etusivun vasemmassa laidassa olevaan kenttään HAE HENKILÖITÄ TAI ORGANISAATIOITA ja paina Hae tai paina Laajennettu haku linkkiä ja täytä avautuva lomake.

henkilo_haku
Henkilön / organisaation hakeminen järjestelmästä

Klikkaamalla hakutulokset listalla olevan henkilön/organisaation nimeä, jolloin pääset tarkastelemaan ja muokkaamaan tietoja. Jos hakutulokset täyttäviä henkilöitä löytyi vain yksi, tiedot avautuvat automaattisesti. Jäsenen tiedoissa on seuraavat välilehdet:  yhteystiedot, jäsenyydet, lehtitilaus ja laskut. Yhteystiedot-välilehdellä voit ylläpitää jäsenen yhteystietoja ja jäsenyydet-välilehdellä jäsenyyteen liittyviä tietoja. Laskut-välilehdeltä näkyy henkilön laskutushistoria yhdistyksessä.

Jäsenyyden päättäminen

1. Hae henkilöä nimellä tai jollakin muulla hakuehdolla
  2. Klikkaa Jäsenyydet välilehteä. Jäsenyydet kohdassa on listattu kaikki henkilön jäsenyydet yhdistyksessä.
    paata_jasenyys_1
  3. Klikkaa Muokkaa siltä rivillä, jonka jäsenyyttä olet päättämässä.
  4. Anna jäsenyyden päättymispäivä ja syy
    paata_jasenyys_2
  5. Voit myös tarvittaessa kirjoittaa lisätietokenttään (ei näy jäsenelle)
  6. Hyväksy tiedot klikkaamalla Tallenna

Virheellisesti tallennetun jäsenyystiedon saa korjattua  joko päättämällä jäsenyyden tai ottamalla yhteyttä pääkäyttäjään.